Bursa Valisi Erol Ayyıldız kahramanlara teşekkür belgesi verdi

muhabiriz.com

Bursa Valisi Erol Ayyıldız, Bursa ve ilçelerindeki orman yangınlarına müdahale eden tüm kahramanları makamında ağırlayıp teşekkür belgesi verdi.

 Orman Genel Müdürlüğü personeli, itfaiye teşkilatı, jandarma ve emniyet güçleri, AFAD ekipleri, sağlık çalışanları, belediye personeli, gönüllü vatandaşlar ve destek veren tüm kurum ve kuruluşlara minnettar olduklarını belirten Erol Ayyıldız, yaptığı açıklamada birlik ve beraberlik mesajı verdi. Vali Ayyıldız, şunları söyledi:

“Bu zorlu süreçte sergilenen dayanışma; birlik, beraberlik ve kardeşlik ruhumuzun en güzel göstergesi olmuştur. Ortak değerimiz olan ormanlarımızı korumak adına verdikleri bu örnek mücadele dolayısıyla her bir neferimize ayrı ayrı şükranlarımızı sunuyor, hayatını kaybeden canlarımıza Allah’tan rahmet, kederli ailelerine ve yakınlarına başsağlığı diliyoruz. Rabbim ülkemizi ve milletimizi her türlü afetten korusun.”

**

#reklam

Related Posts

Çocuğu baba sevgisi şekillendiriyor! 

MUHABİRİZ.COM – Babalığın, yalnızca ekonomik sorumluluklarla sınırlı bir rol olmadığını belirten uzmanlar, çocuğun duygusal gelişimini, güven duygusunu ve sosyal becerilerini şekillendiren önemli bir etken olduğunu söylüyor. Çocukların, babalarıyla kurdukları sağlıklı…

YKS sonrası zihinsel detoks şart!

MUHABİRİZ.COM – Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nın (YKS) ardından adayların sonuç odaklı kaygılara kapılmak yerine dinlenmeye, kendilerini değerlendirmeye ve tercih sürecine hazırlanmaya odaklanmaları gerektiğini söyleyen Uzman Psikolojik Danışman Özgür Akoğlan, sınavın bir…