Başkan Bozbey’den ‘Vira Bismillah’

muhabiriz.com

Av yasağının sona ermesiyle denize açılan balıkçılar, yeni sezona başladı. Marmara Belediyeler Birliği ve Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, sabahın erken saatlerinde Su Ürünleri Hali’nde balıkçı esnafıyla bir araya gelerek onlara bereketli bir sezon diledi. Marmara Denizi’nin korunmasının önemine vurgu yapan Başkan Bozbey, “Denizlerimizi korudukça Marmara bize bereketini sunmaya devam edecektir” dedi.

 ‘’Denizimizin bereketi sofralarımıza yansısın’’

15 Nisan’da başlayan av yasağının sona ermesiyle birlikte, gece yarısı denize açılan Bursalı balıkçılar, avladıkları balıkları hale getirerek alıcılarla buluşturdu.

Balıkçı esnafının sorunlarını dinleyen ve yerinde çözüm önerilerinde bulunan Başkan Bozbey, denizlerin korunmasının önemine vurgu yaptı. Marmara Denizi’ndeki kirliliğin ciddi boyutlara ulaştığını belirten Başkan Bozbey, “Marmara Denizi’nin zenginliği ve bereketi, tüm hemşehrilerimizin sofralarına sağlık ve huzur olarak yansısın. Denizlerimizi korumak, sürdürülebilirliğini sağlamak ve gelecek nesillere aktarmak hepimizin ortak sorumluluğudur. Tüm balıkçılarımıza bol kazançlı, bereketli ve kazasız bir sezon diliyorum.” diye konuştu.

Related Posts

Çocuğu baba sevgisi şekillendiriyor! 

MUHABİRİZ.COM – Babalığın, yalnızca ekonomik sorumluluklarla sınırlı bir rol olmadığını belirten uzmanlar, çocuğun duygusal gelişimini, güven duygusunu ve sosyal becerilerini şekillendiren önemli bir etken olduğunu söylüyor. Çocukların, babalarıyla kurdukları sağlıklı…

YKS sonrası zihinsel detoks şart!

MUHABİRİZ.COM – Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nın (YKS) ardından adayların sonuç odaklı kaygılara kapılmak yerine dinlenmeye, kendilerini değerlendirmeye ve tercih sürecine hazırlanmaya odaklanmaları gerektiğini söyleyen Uzman Psikolojik Danışman Özgür Akoğlan, sınavın bir…